2008. december 30., kedd

Holnapvárás

Na... ma megvoltak az előkészületek. Már csak a mai estét és a hnap délelőttöt kell majd túlélnem. Előszöris Ágim kitalálta, hogy neki biza az otthoni kb. 110Sk helyett forint kell. Na és kire gondolt elsőnek a szentem??? :D Naná, hogy rám :) Szóval kettőre elcsámborogtam Uramhoz, aholis szemtanúja lehettem, hogy hogyan csinál magának hagymából, szalámiból, kukoricából és babból egészen ehető reggeli-ebédet... :) Aztán dobott egy zuhany-kockát és pontosan negyedórával azután, hogy Ágival találkoznunk kellett volna a hídnál, el is indultunk.
Úgy döntöttünk, hogy inkább beülünk Greenbe és Ági elkölti ott a maradék koronáját :P
Sztem kellemes időtöltés volt :)
Most épp túl vagyok a körömpingáláson (fekete). Egy kicsit béna, de hnap ez senkit sem fog érdekelni. Az egyetlen ember, aki beszólhat miatta az a keresztanyám akitől már megszokott :D



A mai nap csúcspontja (szerintem) a banános-piskótás-csokis egyfalat elkészítése volt. Együtt csináltuk Urammal. A konyha egy kicsit el akart indulni, de aztán végülis nem sikerült neki.
Nem sokkal később hazaértek anyuék és apuval levittük a cuccokat Cr-be. Már várom a holnapot! Kíváncsi vagyok milyen lesz ez a szilveszter négyesben :)


Ma van Dávidunk névnapja, szóval nagyon nagyon nagyon boldog névnapot kívánok neki! :)

Úgy döntöttem, hogy idén sem lesz újévi fogadalmam. Nem fogok leszokni a cigiről és nem fogok jobban tanulni. Azt sem fogadom meg, hogy jan.-ban megcsinálom a vizsgát és meglesz a jogsim. Úgy gondolom, hogy ha vmit meg akarok fogadni, arra tökéletesen megfelel az év bármelyik napja. Hiszen az a nap is teljesen egyszerű péntek volt, amikor elhatároztam, hogy egy korty alkoholt sem fogok inni addig a napig, amíg úgy nem döntök, hogy kell a hangulathoz vagy éppen az ünnephez.


Várom már a holnapot! Viszem majd a gépem és mindent de mindent jóóól lefényképezek! :) Várom már a holnapot!

B.U.É.K!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: