2008. december 28., vasárnap

hol van a vége???

Ma reggel a pokolba kívántam az egész karácsonyosdit. Megint fel lettem ébresztve, mert jöttek a nagyszülők. Én még aludni akartam és akkor ebédelni amikor nekem kedvem van. Tudom, hogy ez most színtiszta önzőség, de nekem most vhogy nincs kedvem senkihez. Maximum négy emberhez és ha minden jól megy akkor ma este irány Egom és tejeskávézás lesz... :P Hiányzik már Andim, Dávidom és Csifim is!!! Ráadásul tegnap Hugi bejelentette, hogy nem fog velünk szilveszterezni. Az okot természetesen megértem, de akkor is bánt egy picit. Meg sajnálom is mert télleg jó lett volna. Na de így is tuti jó lesz. Négyes szilveszter :) Úúúúúgy szeretem iket :)

Ezért szeretem a szilvesztert jobban mint a karácsonyt. Mert akkor lehet filmet nézni, aludni, nevetni vagy csúnyán beszélni. Nem kell ünneplőbe öltözni, elég ha a szívem ünneplőbe öltözik. A karácsony, bármennyire is azt akarom, hogy ne legyen felszínes, akkor is az. Pedig tudom, hogy nem kéne, de akkor sem az jön ami van, hanem tudom h minek kell jönnie és az jön.
Őszintén megmondom idén karácsonykor sem éreztem semmi különlegeset. Nem tartottam semmiben sem másabbnak a dec 24-ét... Csak arra koncentráltam, hogy visszafogjam magam, hogy anyám ne akadjon ki semmilyen megnyilvánulásomon.
Az ajándékozás volt a legjobb az egészben, mert szerencsére mindenki nagyon örült annak amit kapott tőle. Vagy legalábbis nekem úgy tűnt, hogy mindenkinek eltaláltam a pont jó ajándékot. :)

Nincsenek megjegyzések: