2008. december 27., szombat

sorozatok

A sorozatokra rá lehet szokni. Ezt eddig nem gondoltam volna, mert mikor még fiatal voltam :D néztem egy csomót, míg meg nem untam a reklámokat és el nem kerültem középsuliba. Mert ugyanis akkor megjött az eszem én úgy döntöttem nem nézek többet tv-t.
Szóval a sorozatoknál tartottam. 4nap alatt sikerült megnéznem a tuti gimi első évadját. És lehet, hogy tipikus amcsi sorozat, ami tipikus amcsi tinikről szól titpikus amcsi tinik problémáival fűszerezve, de nekem akkor is tetszik. :) Talán azért néztem folyamatosan egymás után a részeket, mert úgy gondoltam, a probléma megoldása akkor derül ki számomra amikor csak akarom... és naná, hogy én most akarom, szóval fogtam magam és megnéztem a következő részt... meg az az után következőt is... ésatöbbiésatöbbi... :)
A másik meg az, hogy iszonyatosan jó zenék vannak benne és a főcímdal is tetszik. De most mi a csudának áradozok én erről. Nézem és kész. :D Mindjárt jön az uram a következő évadokkal :) Juhhúúú lesz mit nézni az uncsi pillanatokban és izgulhatok tovább h melyik hülye mit basz el már megint és, hogy vajon Peyton mikor jön össze végre Lucassal :) (sztem soha, hülye Brooke)

wáááá... most akkor zakkant picsa lettem??? :D

Nincsenek megjegyzések: