2008. december 27., szombat

és az új szerelmem...

Mióta megvan az új gépem mindent de mindent lefényképezek. Jelenleg épp tele van egy csomó olyan dologgal ami teljesen jelentéktelen csak mert most épp olyanom van, hogy mindent le akarok fényképezni... :) Szóval a gépem első pár napjáról igen sok kép marad majd fenn az utókor számára :D
Nem tehetek róla, de mindig is szerettem volna egy jó kis gépet. Igaz, hogy nem értek hozzájuk úgy különösebben, de majd belejövök. Még arra is hajlandó voltam, hogy elolvassam a könyvecskét szlovákul. Ha apám (aki egyébként ért hozzá) a kezébe veszi az én kicsikémet totál begurulok. Az a mániám, hogy senki sem fényképezhet vele csak én :D Azt hiszem egy kicsit bezakkantam. De talán majd idővel elmúlik :)
Szóval nagyon nagyon nagyon nagyot lepődtem amikor előkerült a fa alól a gép, mert bár mondogattam anyuéknak h szeretnék egyet, de nem gondoltam komolyan hogy meg is kapom... Szóval meglepődtem és nagyon megörültem :) És még mindig örülök neki :)

Tessék! Lehet benne gyönyörködni :)

1 megjegyzés:

Piroska Klesitz írta...

... elolvastam, hogy mennyire örültél az új Nikonodnak, és látom, hogy senki nem írt rá semmit. Pedig lehet, hogy akart írni, de sietnie kellett valahová, így mégsem...
Szóval: ... nagyon szép az új Nikonod, nekem is van egy - én csak tudom. Az enyém D200-as és nagyon rendes - én is szeretem, és mindent lefényképezek vele, egészen jelentéktelen dolgokat is... és ez így van jól. :)
Üdv.: P.