2008. december 28., vasárnap

örömködés

Greenes este volt. De most nem is ez a lényeg, hanem az hogy hazafelé minden csupa tündérpor volt :)
Jelenleg meg éppen Kispált hallgatok és közben baromira jól érzem magam és mindenhova szivecskéket meg mosolygós fejeket rajzolnék.
Nagyon jól sikerült ez az este! Mint ahogy azt már mondottam Greenben voltunk Urammal és összefutottunk két volt osztálytársammal is. Velük is jól éreztem magam, de igazából az este legjobb része mégis az utolsó kb. másfél óra volt.
Úgy kezdődött, hogy ház mögötti padon ülős, hidegben fagyoskodós, elméseket beszélős aztán miután már mindeketten eléggé összefagytunk úgy folytatódott, hogy lépcsőházban ücsörgős, kettőnk kapcsolatáról beszélgetős. És azt hinné az ember, hogy egy idő után már nincs is mit mondani, mármint olyat amit a másik még ne hallott volna, de igazából ez nem így van. Van mit mondani mindig. Csak időtt kell hagyni, hogy legyen mikor elmondani azokat a dolgokat. De az ezerszer hallot dolgok is tudnak az újdonság varázsával hatni. Mert először talán nem értem meg, vagy nem hiszem el, vagy nagyon is értem és hiszek is benne csak jó újra meg újra hallni... :) És itt most nem arra a bizonyos szóra gondolok, hogy szeretlek.

Körülnéztem és arra jutottam, hogy egy kicsit felturbózom a sarkakmat ami nem is olyan régen hoztam létre. Előszöris elkerítem. Valami függönyszerűséggel, mert mindigis szerettem volna külön szobát, de ez nem adatott meg. Aztán pedig telepekolom a falat mindenféle képekkel. (mostmár akár sajátokkal is :P) Aztán kellene még egy fotel is, vmi nagyon nagyon kényelmes, elterpeszkedős, akár még benne is alvós :) és nem lenne rossz egy polc a könyveimnek... :)
Ebből nagy kreatívkodás lesz má látom :)

Hnap szeretnék inni egy tejeskávét esztergomban. Az a multkori annyira finom volt :)

Nincsenek megjegyzések: