2009. február 2., hétfő

B@sszunk el mindent, de hirtelen...!!!!!!

Négy óra van...
Ami azt jelenti, hogy pontosan 2 órája látogattam meg utoljára a Petemet. Akit nem mellesleg Grafitnak hívnak, mert szürke a lelkem és egy mosómaci. 
Teljesen lényegtelen.
Egyébként ez is unalmas egy idő után. Persze van akit pár hétre teljesen rabulejt, de könnyen meg lehet unni. Ahogy minden mást is...


Jelenleg épp aktívan utálom magamat. Tudni illik eddig sem tanultam túl sokat, de amit mostanság csinálok az már nekem is elég feltűnően SOK! 
Ha emlékezetem nem csal, akkor ezek a "lázadj! akkor se! ne csináld amit mond! szarj le mindenkit!" hangok a fejemben múlthét szerdán kezdtek el velem szórakozni...
Hittanóra.
A tanár ismételten (mint mindig) totálisan kiakadva csörtetett be az osztályba és miután kórusban elnyomtuk neki a laudétur jézuszkrisztusz szöveget, mint vmi betanított birkák, ő bejelentette, hogy vegyünk elő papírt, az első kérdés: A bűn.... blablabla valahol meg vki szerint a Bibliából, ja és saját vélemény is. 
Megjegyzem: az az emberke vagyok a drága osztályunkból akire azt lehet mondani, h érdekli h mi is zajlik az hittanórákon...
Elővettem a papírt és ekkor hirtelen vmi odabenn kikattant, elborult az agyam és azt mondtam: NEM! Nem érdekel, nincs kedvem írni és ráadásul még gondolkodni sincs kedvem. Ahhoz sincs kedvem, h amit tudok, mert egyébként tudtam az anyagot, leírjam arra a szaros papírra.
Ennyi. Valami elszakadt bennem... De olyan jó érzés volt, csak ültem és bámultam ki a fejemből és vmi sokkal érdekesebb dologra gondoltam, mint arra, hogy ki szerint micsoda bűn meg h mikor van bűnbocsánat...


Nos, azóta volt már egy irodalomóra, aholis Arany balladái... (érettségi témakör) nem tudtam. Név, osztály, kérdés... és a papírt beadtam...
Volt egy pedagógia óra... (szarfos) már bocsánat! Doga, aholis Kicsién vmit összealkottam a papíron, de sztem nem sok köze volt a tananyaghoz...
Fasza egy nap volt ám a mai.... :)

Ja! Nem mellesleg hnap számonkérés 3 nyefi témakörből... Mi is a címük?
youtube.com, felvi.hu, msn, zene, honfoglaló... szerinted??????

Nincsenek megjegyzések: