2009. január 28., szerda

2ség...

Valami kétségbeesés féle lett úrrá rajtam az elmúlt pár percben.

Az a gondolat kezdett el foglalkoztatni, hogy mi van, ha én itt nagy okosan várom a halálom, hogy akkor majd biztosan minden kérdésemre választ kapok, meg amúgyis, ott majd biztosan eddig teljesen értelmetlennek tűnő dolgok kapnak majd értelmet... és aztán egyszercsak meghalok és nem lesz semmiféle Isten, nem lesznek válaszok és ráadásul még angyalkák sem lesznek odafenn... Bár kitudja... lehet hogy már eleve elrendeltetett, hogy nekem a pokolban a helyem. Lehet, hogy egyátalán nem vagyok olyan jó, mint ahogy azt eddig képzeltem... Sőt!!! Még tovább megyek! Mi van, ha épp most élem ezernyolcszáznegyvenkettedik életemet a pokolban...
Hogy a fenébe kerültem én ide...? És egyátalán ki vagyok én? Mit kéne tennem???
Most akkor váltsam meg a világot...?
Miért?
Miért ez a sok izé meg a mindenek?

Nahát... most egy kicsit kétségbeestem...

Nincsenek megjegyzések: