2009. február 4., szerda

Ehhem-ehhem!

Fáj a torkom. Holnap nem megyek suliba... Inkább itthon teázgatok, olvasgatok és alszok.
Úgy döntöttem ma éjjel megálmodom a sorrendet és hnap szépen kitöltöm a jelentkezési lapot. Mostanra lett elegem ebből. Hát nem teljesen mind1, hogy az ember a filozófiát vagy a vallástudományt választja?? Ó, dehogynem... :) Egyikkel sem tudok majd semmit sem kezdeni.
Szal ennyit erről. Teljesen mind1!!!! :)

De már várom nagyon! Egy kicsit félek is tőle... kitudi... 

Tuti Gimi hiányom van mert már egy ideje nem nézem, ugyanis nem bírom megszerezni Diegoootól a negyedik évadot. Pedig most totál jó kis kikapcsolódás lenne nézni ahogy Héli sír, Nétön haldoklik, valaki terhes... Ja, igen! Ez egyébként vicces... Mindneki azt hiszi magáról, hogy terhes mert azon a bizonyos esküvőn minden nőneműnek ugyanolyan táskája volt és naná, hogy összekeverték őket a szerencsétlenek.... :D De azon gondolkodom, hogy mi a jó fenének csinált egyszerre mindegyik terhességi tesztet... Na mind1. Amcsi sorozat... :) De az is lehet, hogy ez a rész nekem egy kicsit bonyolult és nem értem, hogy akkor most pontosan mi is történik...

Áááá igen!! Ma megkaptam Nórától a könyveket amiket rendeltem... Szikraváros és az Alkonyat.  Ha nem fájna a szemem - amit egyébként nem tudok, hogy mitől lehet... talán sokat ülök a gép előtt??? ááádehogy! :) - akkor állandóan olvasnék, de egyszerűen úgy érzem pár oldal után, hogy ha még egy betűt el kell olvasnom, akkor kiesik a szemem... Na mind1... igyekszem.

Most pedig megyek és nyalom tovább a macskafost...
Ja! és iszok egy teát... ismételten.... PEACE!

4 megjegyzés:

Összevisszaélet írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Összevisszaélet írta...

szóval csak annyit akartam, hogy már én is megkaptam nemrég az alkonyatot bibibiii:) már lassan a végén vagyok, nagyonjó egyébként:)

Ezerarcú írta...

ohh... én vasárnap fejeztem be... isteni!!!!!!!! :) én imádom és elvonási tüneteim vannak... nagyon várom a második részt!!! :)

Wildwood Flower írta...

Helló, köszönöm a nyomon követést elkezdtelek olvasni én is, remélhetőleg ma végigjutok. :)