2008. szeptember 9., kedd

Mást és máshogyan

Hát ez első nekifutásra nem sikerült túl jóra. Máshogy viszont nem lehet. Bánom, hogy csak most jöttem rá, meg azt is hogy egyáltalán rájöttem, mert most minden kezd eltávolodni. Minden ami eddig a legközelebbi volt most egyre csak távolodik. Megrémiszt és nyugtalanít. Vajon mi miatt van, hogy semmi sincs már köztünk úgy ahogy eddig, volt? Hogy lehet, hogy ennyire nem érdekel az, hogy milyen a viszonyom veletek?
Az én mesém másról szól mint a tiétek... ez baj? Nem hiszem. Mégis érezni lehet, tapintható mindenütt ahol mi vagyunk, hogy az a valami megszűnni látszik. Eltűnik.
Nem arról van szó, hogy ki a jó és ki a rossz, hanem egyszerűen csak arról, hogy ki mit lát meg, ki mit vesz észre és hogy ki mit szeret. És mi nem szeretjük ugyanazt és nem vesszük észre ugyanazt és nem látjuk meg ugyanazt.
Nem értem. Azt hiszem csalódtam. És erről senki sem tehet... talán csak én... mert én midig mindent máshogyan akarok...

Nincsenek megjegyzések: