2009. június 7., vasárnap

nembagózás

Helló Világ!

Jelentem: szerdán bagóztam utoljára! Annyira nem is hiányzik, csak a berögzült mozdulatsor, meg az amikor megyek Dávidékhoz és most már nem az történik, hogy kinn várok, ők kijönnek, elszívunk egy szál cigit, majd bemegyünk.
Greenben még nem voltam azóta, de szerintem az lesz a legnehezebb. Egy időre muszáj lesz találnom a cigi helyett valami másik pótcselekvést.
Szerencse, hogy a sulis reggelek már sohasem lesznek olyanok, mint szoktak. Már nem fogom reggelente várni a buszt és várakozás közben nem fogok majd füstöt okádni az ébredező város ocsmány pofájába...

(...kivéve, ha kedden az újvári kivizsgálás után azt nem mondják majd, hogy no problem, vagy legalábbis nem akkora, mint amekkorának tűnik.... :D)


3 megjegyzés:

Lacel írta...

Sok sikert a nembagózáshoz :)))

Ezerarcú írta...

köszi! rajta vagyok az ügyön! :D

sat. írta...

gratula ehhö' es + a jeddzetelőhö' es