2009. június 21., vasárnap

itt van a vége...

...érett lettem... állítólag... :D
Tegnap biza pontot tettem egy 4 éve tartó, hosszú mondat végére...
Azt hiszem minden úgy sikeredett, ahogy vártam.
Ha minden igaz 382 pontom van. Múlt évben 375 kellett Pázmány szabad bölcsire...
Azt hiszem, egy kicsit most örülök, de igazából teljesen nyugodt csak akkor leszek, ha majd megkapom a névre szóló borítékot és ez áll majd benne (majdnem) "Igen, Enikő... ez az álmod is valóra vált...!"

Töriből pont azt a tételt húztam ki amit nem tudtam, minden reményem az atlaszban volt...
Magyarból meg pont a kedvencemet: Szabó Lőrinc. Bár magát a drága költőt nem igazán csipázom, de ezt a tételt megtanultam rendesen...

(most ennyi, majd írok egy részletezőt is... :D)

1 megjegyzés:

nóri írta...

Kaptál tőlem egy bloggerdíjat!
itt megnézheted:
http://nagyvarosiangyal.blogspot.com/2009/07/blog-post_02.html

:)