2009. május 18., hétfő

Orvosnál

Hát akkor vizsgáljuk csak még szépen közelebbről, hogyan is nézett ki mai reggelem. Miután kikapcsoltam a gépem kb. éjjel 1 körül, befeküdtem az ágyamba és elővettem a könyvem, majd olvastam egy kicsit.
Igen, kb. 2 óra lehetett mire elaludtam. Ehhez képest háromnegyed 7kor keltem és fél 8-ra már a váróteremben voltam az orvosnál.
Mikor benyitottam, azzal a lendülettel amivel ezt megtettem, majdnem fordultam is ki rögtön. Elképesztő, hogy mekkora sor állt ott. És bár az ember úgy képzeli, hogyha női dokihoz megy, akkor jobbára nőnemű lényekkel fog találkozni. Én láttam egy igencsak szerencsétlenül álldogáló szemüveges srácot... Valahogy nem illett bele a képbe... Apuka szerintem még nem lehet, ahhoz túl fiatal volt. Lehet, hogy csak simán elkísérte a barátnőjét kedvességből, én meg itt mindenféléket feltételezek róla...
Szóval, beálltam szépen a sorba. Nem idegeskedtem, pedig vérvétel előtt általában szoktam. Lehet ez még kiskoromból maradt meg bennem, hogy félni kell a tűtől. Nem tudom. Én ma reggel csak ott álldogáltam. Nem is vártam, inkább csak álldogáltam szépen csendben, hátha történik valami.
Úgy 15 percenként behívott valakit a nővérke, szóval a sor nem haladt valami gyorsan, de a női dokinál ez így van rendjén, legalábbis szerintem. Nem lenne túl kellemes dolog másképp, ha az ember úgy érezné, hogy nem veszik emberszámba és nem szánnak rá elég időt, elég hamar szét tudna csúszni és úgy érzné magát, mintha csak egy állat lenne, vagy valami ilyesmi... véleményem szerint.
Szóval ott tartottam, hogy szépen csendben, senkihez sem szólva, álldogáltam ott a sorban. Időközben különböző korú hölgyek jöttek és mentek.
Akaratlanul is elkezdtem elemezgetni az embereket. Néhányukat jól megnéztem, minden apró részletet megfigyeltem. Kíváncsi vagyok, próbáltam elképzelni, vajon ki miért jöhetett ide...
Aztán megpróbáltam az embereket kategóriákba sorolni és rájöttem, hogy minden orvosnál, minden váróban vannak a bizonyos "ajtónállók". Ők azok, akik mintegy falat képezve a többi páciens és az ajtó közé betelepszenek pontosan a kilincs mellé. Ez jó, egyébként, mert hiszen ha az ajtó kinyílik rögtön letámadhatja a nővérkét. Viszont a nővérke, ahogy ezt érzékeltem, nem túlságosan szereti.
Na ilyen bizonyos "ajtónállóból" a mai napon kettő is volt. Még akkor sem moccantak el az ajtó mellől, amikor a nővérke a nevemet mondta, azon oknál fogva, hogy csapolna egy kicsit a véremből. (megjegyzem elég szűkös volt ott hely, főleg ha még azt is számításba vesszük, hogy rajtuk kívül még három hölgy állt köztem és az ajtó között)
Szóval nagyon erős erődökként álltak ott, az ajtóban...
Nos igenám, de felfedeztem egy másik "fajt" is. Méghozzá az "elégedetlenkedő, mindig valahova siető" nőpajtásaimat. Ők azok, akik összesúgnak, időnként szemforgatva egymásra néznek. Ez az összenézés legfőképp akkor történik, amikor a nővér nem őket, hanem valaki mást hív be... Szóval egyértelműen kifejezik, hogy ők bizony baromira sietnek, és cseppet sem fer, hogy már megint valaki más ment be helyettük...

Miközben ezen filózgatások zajlottak le kicsiny buksimban, időnként nehezemre esett elfolytani egy-egy vigyort, vagy épp a felszínre törő röhögőgörcsöt... De végülis sikerült.
És teljesen biztos vagyok benne, hogy az én hátam mögött is összenézett a két hölgy, amikor kb. 1 órás csendes és türelmes várakozás után a nővérke engem szólított be hamarabb... pedig én aztán igazán sokkal később érkeztem, mint a szemforgatós nénik... :)

Szóval... ma a véremet lecsapolták, aztán majd kiderül, hogy meghalok-e vagy sem... :)

5 megjegyzés:

Lepke írta...

háhh, én amikor rendelőben ülök (leginkább fogorvosiba:S)állandóan azt hallgatom, hogy milyen rossz ez a doki, nem ad érzéstelenítőt, aok érzéstelenítőt ad, gyors, lassú, sokat beszél, hamar elküldi az embert..stb. stb.
na, ez főleg akkor vicces amikor olyan emberek elégedetlenkednek akiknek a kinézetükből ítélve, nem igazán kéne más embert így megítélni.. hát ez van. :)

Bandi írta...

Azt hiszem nem fogsz meghalni :)

Ezerarcú írta...

hát... ami azt illeti, ma kiderült, hogy újra vissza kell mennem, mert valami nincs rendben a véremmel... megint lecsapolnak...

Cherry írta...

Höhö én nődoki szeretnék lenni :) És maszek természetesen :D Az én rendelőm mesebeli-csudi jó lesz, ahol nem kell várni :D Mondjuk, még nem tudom, hogy fogom kivitelezni, de tervezgetni lehet, akár képtelenségeket is :) A politikusok is ezt csinálják höhö :D

Ezerarcú írta...

hehe... hát mindenesetre sok sikert hozzá! :)