2009. április 26., vasárnap

péntek, szombat, vasárnap...

Azzal kezdeném, hogy holnap tessék nekem szorítani, mert ismételten osztályoznak szlovákból... Az utolsó két év jegyét kapom meg holnap. Kíváncsi vagyok mi lesz, bár az sem érdekel túlzottan ha kettest kapok, mert a lényeg az, hogy meglegyen...

Pénteken (szégyen, de bevallom) igazi "csajszis" napot tartottunk Andival. Nos, kéremszépen sopingoltunk... de ahogy azt kell... mind2en úgy éreztük egy idő után, hogy na most aztán tényleg nem lógunk ki a sorból, bepicsultunk mi is kéremszépen... Betelepedtünk próbafülkékbe, nézegettük magunkat a tükrökben...
Kedvenc jelenet: bal vállon az öt kilós táska teletömve, jobb kézben fagyi, ami olvad, mer ugye meleg van, izzadságcsepp a homlokon és ekkor megszólal a telefon... de csak halkan hallod, mert ugye valahol az öt kilós táskád mélyén van.... rajta az a sokminden amit az elmúlt 2, 2 és fél órában szereztél be... De az egészben az a legjobb, hogy önfeledten tudsz nevetni saját magadon... :) Ja igen! És az is kimondottan jó érzés, hogy ott van melletted Andi... akit én ugye nagyon szeretek!!!


Szintén pénteken: Fantastic4 plusz egy ezer éve nem látott Zsófi Pált és Mátét hallgatott, képeket nézett és csinált, Greenben ücsörgött és nagyon jól szórakozott!!!

Szombat: A csúcspont: rajzoltam krétával a betonra... Vele, Duna mellett, napsütésben... Azt hiszem teljesen érthető... :) (ha nem: BÓDOGSÁG VAN!!!! NEM KICSIT!!!! :D)

Vasárnap: (vagyis ma) egész nap itthon meresztem a picsám, néha világgá akarok menni, de semmi különös, megy a gép is, tanulgatok... és most idefirkantottam egyet...

Nincsenek megjegyzések: