2009. április 10., péntek

már megint beteg

Ismételten beteg vagyok... (ez már beteges...) És ismételten fuldokló állapotban, fájó torokkal és sok-sok taknyos zsepivel utazunk Pestre, 30Y koncertre. Folyamatos a forró, gyógynövényes, "ejj-de-meggyógyulsz-tőlem" tea bevitel, a mentolos cukorka szopogatás... és természetesen körülöttem mindenhol a rengeteg papírzsebkendő. Csudás!

Még nem is dicskedtem vele: sikerült a szlovák nyelvvizsgám!!!! A szlovák osztályozóm meg négyes lett, ami nem olyan rossz, de kegyetlenül megszopattak... Mint tudjuk, a magyarországi szlovák érettségi mint itteni (szlovákiai) leánykának nem olyan nehéz... sőt egészen kellemes kis szórakozás mert az embernek sikerélménye van tőle :D De ezek meg telebaszátk nekem az egész tesztet nyelvtannal... Ha mondom jóvan, akko lesz ami lesz... Lett is! Négyes osztályozó a 80-90%-os nyelvvizsga mellé... :) Na de mind1, teljesen lényegtelen ez a jegy, csak azért kell, mert az a rendszer, hogy ha nincs vmiből jegyed (4 évnyi) abból nem érettségizhetsz... Szopóka-nyalóka.


Egyenlőre ennyi. Most sietek zuhizni meg elrendeződni, mert négykor indul a vonatunk... és hamarosan Beck Zolival együtt sikítom majd, hogy BOGOZD KÍÍÍÍ!!!!!!!!!!! és még sokminden mást is! :D
Most olyan jól van minden, azt leszámítva, hogy beteg vagyok. Most mosolygok és szeretek is! :) A nap is süt, meleg van, mingyárt nyár... ez öröm ez bódogság!!!! :D

PEACE!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: