2009. március 24., kedd

mostanság

Hűűű a mindenit!!! Az elmúlt hónapban eléggé elhanyagoltam a blogot. Hát akkor most gyorsan bepótolom a lemaradást....

Továbbra is érettségi előtt állok... a külömbség csak annyi, hogy egyre közelebb kerülök hozzá, de ennek ellenére még mindig nem érzem úgy, hogy mostmár aztán nagyon le kéne ülni tanulni. Még mindig a gép előtt töltöm a napjaim nagy részét... olvasok. Igen Twilight-ot. Egészen pontosan a negyedik részt. És igen, még mindig szeretem Edwardot, DE! már nem utálom Jacobot.
Az osztályban létrehoztuk a Twilight fanklubbot... lehet, hogy ez már beteges?

Időközben elmentem egyet nyelvvizsgázni szlovákból is. Nem tudom mi lesz velem, de igazán felvehetnének a Pázmányra... nem normális, hogy miket meg nem teszek ezért a suliért... :D Na de az meg aztán igazán vicces lenne, ha a végén felvennének és nem tetszene... vagy mondjuk rájönnék, hogy ez a filozófusosdi nem is nekem való dolog... :S De nem baj, egyelőre még nagyon szeretném... most talán ezt szeretném a legjobban. Na meg azt is, hogy a szlovák osztályozó vizsgáim is sikerüljenek! Hétfőn már túl leszek az elsőn... :P
Hát igen... én vagyok a lány aki elment továbbtanulni a szomszéd országba csak azért, hogy soha többé ne kelljen szlovákul beszélnie és erre kitalálja, hogy a szlovák lesz az 5. érettségi tantárgya... :D Vicces lány...

Március 17-én az én Kékszeműmmel megünnepeltük a második évfordulónkat. (úgy igazándiból csak szombaton, hiszen a hét öt napját Komárom-szitiben tölti a drága) És persze azt sem szabad elfelejteni, hogy az én drágajó uram mostmár Amerikában is teljesen törvényesen fogyaszthat(na) alkoholt, hiszen pénteken lett 21 a szentem... Kapott is tortát, meg Andival és Csifivel az utolsó pillanatban felhajtott számos-gyertyát, abból a bizonyos nagyon elitül kinéző cukrászdából ami a mi drágajó Greenünkkel szemben van.... igen, a tortát természetesen G-ben fogyasztottuk el, az est hátralévő részét pedig a Dobai rezidencián töltöttük egy üveg Tatranský čaj társaságában. (hogy az milyen sz@r!!!!bleh... ezek meg itták mint a vizet... :D) Én természetesen maradtam minden más olyan italnál ami 0% alkoholt tartalmaz, én mán csak ilyen vagyok...

 ő itt Gréta... őt kaptam 2 évesre... :) (szeretem!!! mind2-t!)


Nincsenek megjegyzések: