2009. július 29., szerda

Nempázmány...

Itt az ideje, hogy hosszú szünet után végre ismételten idefirkantsak pár sort...
Hát jelentem: nem lesz belőlem Pázmányos gólya... Nem sikerült. Gondolom nem kell részleteznem milyen érzés volt, amikor megtudtam, hogy annak ellenére, hogy én minden tőlem telhetőt megtettem azért, hogy sikerüljön mégsem jutottam be... Az biztos, hogy ha akkor végighallgat valaki, cifra káromkodásokkal bővíthette volna szókincsét...
Tehát nem Pázmány és nem filozófia, hanem Károli és vallástudomány költségtérítésesen... Ami legalább ugyanannyira izgalmas és érdekes, de mégsem ez volt az álmom.
Próbálom elhinni, hogy van valami oka annak, hogy a Károlira kerültem (azon túl, hogy buta vagyok és csak 382 pontot sikerült összeszednem...)

Nagy kutatásba fogtam (egyenlőre sikertelenül...) a felvi fórumokon Károlis szabad bölcsész gólyákat keresgélek... Sehol senki, kezdem úgy érezni, mintha én lennék az egyetlen aki ezekkel a tulajdonságokkal rendelkezik... :(

Nincsenek megjegyzések: