2011. február 9., szerda

ne legyél nekem senkim

Talán nem leszek öngyilkos sohasem... talán nem is akarok az lenni. csak le kéne zárni egy szakaszt, de véglegesen... kitörölni a fejemből minden emléket, mert mind hamis volt, egy sem volt igaz sosem. Megtörténésük pillanatában is csak hazugságok voltak, elképzelt dolgok, hamisak. Délibábok. De én annyira szerettem azokat a dolgokat, azokat a pillanatokat... Rák vér... naiv lány!

Most akkor nekem nincs szívem vagy neked?
Én rontottam el vagy te? Mi nem lehettünk azok. Olyan, hogy "mi" sosem volt... és mos már nem is lesz soha. Hiszen te csak magadnak tudsz lenni.
Lehet, hogy én kitörölnélek, de te sosem írtál be engem oda a mélybe... Jól tetted. Törölni nehéz. Nincs elég sav lemaratni, nincs elég kés kivágni, letörnek a körmök ha kaparom, kihullanak a fogak ha próbállak kiharapni...

A halál vajon kitöröl mindent...?

Nincsenek megjegyzések: